Gastenboek

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
 

Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden het recht voor berichten te wijzigen, te verwijderen of niet te publiceren.
13 berichten.
Tamara Bollema Tamara Bollema uit Haaksbergen schreef op 6 juni 2026 om 22:27
Deze week een super mooie broek besteld. Uiteraard weer snel geleverd. En hij staat superrrrr niceeee ben er erg blij mee.
Simone Simone uit Hoogwoud schreef op 6 juni 2026 om 18:28
Roos, de eigenaresse van deze fantastische webwinkel, die mij keer op keer gelukkig maakt. Met zowel haar prachtige kleding als haar warme persoonlijkheid 🩷
Bernadette Bernadette schreef op 5 juni 2026 om 15:30
Hallo lieve Rosita, Excuses voor de late reactie (door omstandigheden) maar vanochtend het pakje opgehaald en hoe! Wat 'n droom weer. Donzig mooie trui en super zacht. Dankjewel Roos/Aap Noot Mies. Veel liefs en graag tot weerziens.
Eliza Eliza uit Apeldoorn schreef op 29 mei 2026 om 13:12
Altijd super blij met jou! En de kleding natuurlijk! We kunnen leuke kleertjes scoren bij jou voor onze dochter. Een hele fijne plek om te shoppen en een gezellig praatje te maken, je neemt echt de tijd voor ons. Zo leuk én niet te vergeten, heel betaalbaar!
Ria Ria uit Sliedrecht schreef op 26 mei 2026 om 18:22
Al heel wat jaren koop ik de leukste kleren en kleertjes bij Aap Noot Mies, Rosita. Wordt snel verzonden, netjes ingepakt. Deze site kan ik van harte aanbevelen 🌹
Tasmara Tasmara uit Apeldoorn schreef op 26 mei 2026 om 08:40
Lieve Rosita Wat heb je toch altijd leuke kleding! Iedere keer als ik voor mijn kinderen shop slaag ik altijd en heb ik een hele tas vol mooie kleding. Liefs tasmara
Lydia Lydia uit Twello schreef op 18 mei 2026 om 08:45
Goede morgen, genoeg om weer te bekijken, heel mooi allemaal en heel veel succes er weer mee!Groetjes uit Twello
Bernadette Brouwers Bernadette Brouwers uit Gilze schreef op 13 mei 2026 om 13:53
Lieve Rosita, `I love it!' SUPERGAVE items, samen blij! Alle liefs voor JOU!
Willem Willem uit Wijnjewoude schreef op 13 mei 2026 om 13:15
Altijd fijn contact en prachtige kleding als nieuw.
Sandy Sandy uit Maastricht schreef op 13 mei 2026 om 12:57
Prachtige kleding bij Rosita❤️Altijd een kadootje als kleding wordt geleverd. Uitstekende, persoonlijke, warme service! Snelle levering! Een dikke 10 van mij
Maria nieuwenhuijs Maria nieuwenhuijs uit Utrecht schreef op 13 mei 2026 om 12:03
Al de kleding op deze site is betaalbaar, mooi en keurig. Roos, de eigenaresse , is zeer kundig en verzorgt de pakketjes zeer zorgvuldig. Met andere woorden, deze site is zeer betrouwbaar.
Rosita Elizen Rosita Elizen schreef op 13 mei 2026 om 10:05
Lieve mensen, Na 20 jaar website eindelijk weer een gastenboek! Deze had ik voorheen bij een veroudere website en destijds niet meegenomen. Daar stonden prachtige berichten in. We gaan ervoor om de meest prachtige kleding te verkopen zodat jij als klant, blij kan zijn ♥.Carpe diem, Rosita
Wendy de smit Wendy de smit uit Kloosterzande schreef op 13 mei 2026 om 09:10
Zeer betrouwbare smaakvolle site. Eigenaresse is altijd bereid om een klant bij te staan met raad. Kleding is altijd tiptop. Koop mijn kleding al jaren bij Roos, denk wel 15 jaar. Ik kan deze site iedereen aanbevelen