13 berichten.
Deze week een super mooie broek besteld. Uiteraard weer snel geleverd. En hij staat superrrrr niceeee ben er erg blij mee.
Roos, de eigenaresse van deze fantastische webwinkel, die mij keer op keer gelukkig maakt. Met zowel haar prachtige kleding als haar warme persoonlijkheid 🩷
Hallo lieve Rosita,
Excuses voor de late reactie (door omstandigheden) maar vanochtend het pakje opgehaald en hoe! Wat 'n droom weer. Donzig mooie trui en super zacht. Dankjewel Roos/Aap Noot Mies. Veel liefs en graag tot weerziens.
Altijd super blij met jou! En de kleding natuurlijk! We kunnen leuke kleertjes scoren bij jou voor onze dochter. Een hele fijne plek om te shoppen en een gezellig praatje te maken, je neemt echt de tijd voor ons. Zo leuk én niet te vergeten, heel betaalbaar!
Al heel wat jaren koop ik de leukste kleren en kleertjes bij Aap Noot Mies, Rosita.
Wordt snel verzonden, netjes ingepakt.
Deze site kan ik van harte aanbevelen 🌹
Lieve Rosita
Wat heb je toch altijd leuke kleding!
Iedere keer als ik voor mijn kinderen shop slaag ik altijd en heb ik een hele tas vol mooie kleding.
Liefs tasmara
Goede morgen,
genoeg om weer te bekijken, heel mooi allemaal en heel veel succes er weer mee!Groetjes uit Twello
Lieve Rosita,
`I love it!'
SUPERGAVE items, samen blij!
Alle liefs voor JOU!
Altijd fijn contact en prachtige kleding als nieuw.
Prachtige kleding bij Rosita❤️Altijd een kadootje als kleding wordt geleverd.
Uitstekende, persoonlijke, warme service!
Snelle levering! Een dikke 10 van mij
Al de kleding op deze site is betaalbaar, mooi en keurig. Roos, de eigenaresse , is zeer kundig en verzorgt de pakketjes zeer zorgvuldig. Met andere woorden, deze site is zeer betrouwbaar.
Lieve mensen,
Na 20 jaar website eindelijk weer een gastenboek! Deze had ik voorheen bij een veroudere website en destijds niet meegenomen. Daar stonden prachtige berichten in. We gaan ervoor om de meest prachtige kleding te verkopen zodat jij als klant, blij kan zijn ♥.Carpe diem,
Rosita
Zeer betrouwbare smaakvolle site. Eigenaresse is altijd bereid om een klant bij te staan met raad. Kleding is altijd tiptop. Koop mijn kleding al jaren bij Roos, denk wel 15 jaar. Ik kan deze site iedereen aanbevelen